Vino Veritas Oslo by Masquespacio

Vino Veritas Oslo by Masquespacio

[toggle title=»From the designers»]

Spanish creative consultancy Masquespacio just finished their last international project in the Norwegian capital Oslo. The project consists in the branding and the interior design from Vino Veritas, an ecologic restaurant specialized in organic wines and tapas of Spanish origin.

The restaurant of Vino Veritas as a part of the well known ecologic winery, Cortijo El Cura, has its origins in the Andalusian region La Alpujarra and introduces the ecologic Spanish gastronomy into the most important cosmopolitan city of Norway. Starting from the really representative interior architecture for the Scandinavian countries with its natural wood walls and ceilings, here painted in white and adding a solid oak floor, in first case Masquespacio wanted to maintain the essence of the Norwegian interiors.

Nevertheless when entering the space we can see how the Norwegian architecture blends on a natural and comfortable way with the Spanish culture and in particular with the Andalusian one. That way the typical Andalusian old balcony railings attract us, besides decorative elements like the baskets and blinds of esparto or the Spanish clay tiles. The most traditional craftsmanship is always present through the elements mentioned before, but also by means of the handmade lamps of raffia, esparto and cord. On the other hand plants and fabrics of the chairs provide a touch of green color to the restaurant. Last the solid oak wood used for the furniture offers the elegancy required in this kind of restaurants, while the cushions designed by Masquespacio highlight the deco feeling of the space.

Ana Milena Hernández Palacios: “It was important for us to highlight characteristics like the ecology and craftsmanship of Andalusia that were marked significantly by the business model of Vino Veritas. Although we wanted to take in count the beauty of the Norwegian architecture and always thinking in designing an elegant and warm, but at the same time inviting space, for a wider public looking for the Spanish culture and gastronomy.”

With this project Masquespacio adds a new international client to their portfolio, showing its ability to offer creative solutions for any business model, adapted to its target audience.

…[/toggle]

[toggle title=»От дизайнера»].

Испанский творческий консультации Masquespacio только что закончил свой последний международный проект в столице Норвегии Осло. Проект состоит в брендинге и дизайне интерьера от Vino Veritas, в экологической ресторане специализируется на органических вин и закусок испанского происхождения.

В ресторане Vino Veritas как часть известной экологической винный завод, Cortijo El Кура, имеет свои истоки в андалузской области La Alpujarra и вводит экологический испанский гастрономии в важнейший город-космополит Норвегии. Начиная с действительно представительной архитектуры интерьера для скандинавских стран с его натуральной древесины стен и потолков, здесь окрашены в белый цвет и добавив твердый дубовый пол, в первом случае Masquespacio хотел сохранить суть норвежских интерьеров.

Тем не менее при входе в пространство мы можем увидеть, как норвежская архитектура сочетается на естественном и удобном виде с испанской культурой и, в частности, с андалузской один. Таким образом, в типичных андалузских старые перила балкона привлекают нас, кроме декоративных элементов, таких как корзины и жалюзи альфы или испанских глиняной черепицы. Наиболее традиционное мастерство всегда присутствует через элементы упомянутых выше, но и с помощью ручной работы ламп рафии, альфы и мозга. На других растений рук и тканей стульев обеспечивают легкий зеленого цвета в ресторан. Последний из массива дуба древесина, используемая для мебели предлагает элегантность необходимого в этом виде ресторанов, в то время как подушки, разработанные Masquespacio выделите деко ощущение пространства.

Ана Милена Эрнандес Паласиос: «Это для нас было важно, чтобы выделить характеристики, как в экологии и мастерства Андалусии, которые были отмечены значительно по бизнес-модели Vino Veritas. Хотя мы хотели взять в посчитать красоту норвежской архитектуры и всегда думает в проектировании элегантный и теплый, но в то же время приглашая пространство, для широкой общественности ищете испанской культуры и гастрономии «.

С помощью этого проекта Masquespacio добавляет нового международного клиента в свой портфель, показывая свою способность предлагать креативные решения для любой бизнес-модели, адаптированные к своей целевой аудитории.

..[/toggle]

Categories: Дизайн

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*